helg, freedag :D

Idag är nog den värsta dagen i skolan. Jag förstår inte hur man ska orka med att prata engelska i två timmar sen historia två timmar på en och samma dag! Helt sjukt. Underbart att få läxa i historia idag också, fråga 1-6 men kruxet var att alla frågor har a,b,c,d,e,f,g med frågor också! Lovely :D Men efter skolan drog jag ner på staden och käkade med Karin, sen hemköp för att köpa godis! Sen gick vi upp till Karin och väntade på att fia skulle hämta oss, för hon skulle klippa Karin :D Sen skickade jag Karin vidare till Delsbo! :D 
Sen nu sitter jag här och har grus i ögonen, jag tror John blund står och stampar utanför min dörr, ska snart släppa in han, men inte riktigt än ^^,
Jag är lite sur för att jag fortfarande är 17 också, för alla ska på TBL på stadt imorn. Det vill ju såklart jag också gå på, men bajs på mamma och pappa.. 
Sen vad är det för planer inför imorn, istället?! Det är frågan ;D

men nu tror jag att John blund vill in. GOOOODNIGHT!


Jag har alltid roligt med dig, även när vi inte gär något <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0