Måndag :D

Då var en ny vecka igång igen! Sov i 107 inatt, så när mats drog imorse gick jag och sov med fia :D det var lite kallt med filt på soffan faktiskt! Sedan steg vi upp runt halv nio för att dra in oss mot broman och måla brädor igen! Sen drog jag med fia till matsalen för att äta gratismat ;) Sen målade hon vidare och färgen tog slut när de var sju brädor kvar! Förjävligt! 
Alltså måndagarna är så otroligt onödiga! Vi kommer dit har OP går hem.. Sjukt surt! sen efter skolan drog jag och karin ner på kvantum och köpte mat åt henne. Hennes dag är inte att rekomendera idag. Inställd dubbel-lektion imorse halv åtta sen ta den nu på kvällningen istället, blääää! Tycker synd om dig! Sen övningskörde jag hem, gick bra tycker jag och pappa! ^^,
Bara 38 dagar kvar till uppkörning/uppskrivning! HejaHeja! :D Sen nu håller jag på att göra hemgjord pizza, gött moooos!
Sen ska jag kura ner mig under en filt och en finfin film!

Cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0