Onsdag

Igår spenderade jag hela min lön på kläder och småsaker. Fast även de sista körlektionerna. Så nu är den slut, tur att det kommer en ny imorgon. Även att igår klarade jag hela teoribiten på körskolan, så nu raderade jag idag och höjde ribban lite! Det ska gå finfint de här tycker jag :) Anna kom och hämtade mig och Karin på körskolan så körde vi hem Karin för att sedan åka hem till mig! Där vi käkade bacon och vita bönor, för gott! Sen vart det chips, ostkrokar och dricka till baksmällan, tredje gången jag ser den, fortfarande lika bra :D Sedan åkte Anna hem och jag hamnade här, ska nog ta tag i tvätten snart! Men orken sviker hela tiden tycker jag! Det kändes iaf att skolan dragit igång idag, första läxan eller hur man säger nu för tiden. Man var skapligt seg i skrivandet!
Idag är det bara 35 dagar till 18 år, 42 dagar till uppkörning/uppskrivning och 49 dagar till Thailand! :D 
Mycket bättre än så får man vänta länge på! 


Nu ska jag ha lite terapisnack med mig själv! SÅ CYA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0