Söndag=Historiaplugg

Jag tror jag har nå fel, jag vaknade och öppnade historiaboken helt utan problem.. Nu är jag klar med första delen och ska ta den andra sedan :) Igår var jag med Mats, Fia och Peppe till sannäs till Bergström och Anna :) Mysigt med lyskväll, väldigt fina lysengagemang där på campingen :D Kom hem runt halv ett kanske, somna direkt! Sen när jag vaknade imorse hade jag fått några fyllesms tror jag ^^, SKÖNT ATT SE ATT NÅN ÄR I FYLLA IAF! :D Själv ska man vänta tills födelsedagen som infaller om 31 dagar, innan man dricker nästa gång :) Sen är jag övertaggad på att ta körkort tror jag! Skulle vara skönt och bara ha kortet i handen! Om jag blir klar med Historian nån gång, så kanske efteråt ska jag åka till skolan och måla med Fia! Igår var jag superduktig, jag städade huset IGEN! En stor eloge till mig!

Nej, hejdå! 

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0