Måndag

Dagen började med att jag åkte bil till skolan med pappa, som vanligt :) jag hatar att åka buss.
Sedan i skolan skulle vi tydligen vara i aulan, jag vet aldrig nått nu för tiden! 
Sen höll vi på med massa onödigt skit där, not so funny. Sedan klockan tolv skulle vi redovisa pusslet, bromans själv. 
Då insåg jag hur sjukt mycket jag utvecklats de här åren jag gått där och allra mest den här sommaren. Jag har lärt mig så enormt mycket och jag är nöjd med det jag åstadkommit hitills. 
Sedan när det var gjort slutade vi :D 
Då drog jag till körskolan med Elin :) Satt där och nötte hur länge som helst. Klarade två av tre tårtbitar på rep.uppgifterna! Tänkte gå dit imorgon efter skolan igen och klara den sista! 
Men tänkte ju även gå på stan och slösa lite av lönen jag får! Har typ inga kläder kvar nu, för jag gick ner så drastiskt att inte kläderna hängde med. Alltså 10 kilo på 3 månader helt omedvetet, jag har fått så sjukt mycket kommentarer! Det är sjukt kul att folk sett det, det gör mig superglad! Livet är ju i vågor, därför blev det som det blev men jag är nöjd med resultatet denna gång! Bara det inte fortsätter gå dåligt med maten. 
Jag ser så sjukt framemot Thailand den 15 Oktober, körkortet, studentresa, studenten, Englandspraktik och allt annat som året har att bjuda på! Imorgon ska vi få skåp och sedan ska vi leka i borgaparken. Det ska bli kul :) 
Fast dagarna känns lite onödig nu i början, vill bara dra igång och lära mig en massa så tiden går lite fortare. Iallafall till Thailand!

<3 tack till er som finns där...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0