snö in my heart!

Även fast jag krockade igår så älskar jag snö! Ingen allvarlig krock, bara en påskjutning från min sida! Min front är lite skadad men men! Verkar inte som att det blev nått på den andre personens bil, för han har inte ringt än!
Redovisade projektarbete idag, sjukt skönt! :D Äntligen klart! Sen gjorde jag prov igår, som jag VERKLIGEN trodde att jag skulle köra i, men icke sa nicke! Jag fick fan ett G, och eftersom jag fick de, ska jag bjuda på smörgåstårta på fredag på skolan! Tänk att man tror så lite om sig själv. Fast det är sjukt! Men har man lovat så är det bara att hålla de! :)

Idol i fredags var också grymt kul btw, fast lite lätt tråkigt när de andra ville gå hem direkt efter, jag ville ju såklart festa. Men fick spara mig till bilresan hem på lördagen, då drack jag och Frida vin i bilen, förförfest.. Sen vart det förfest hos Michaela, sjukt kul. Sen stadt, sen hamnade jag i idenor! Grym helg iaf! Men nu ska jag nog gå och lägga mig, ta igen lite förlorad sömn, som Frida brukar säga så sover jag nästan alltid före 21.

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)



Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS :) Kraaaamizaaaar! :)

2010-01-01 @ 20:19:18
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0