Borta bra, men hemma bäst!

Jag lider av jetlag, I think. Jag har biverkningar av vaccinet. Huvudvärk, feber och smärta. Jag hade fylla igår, trött känsla igår alltså. Jag känner också mig otroligt oengagerad i allt. Nått fick mig att tänka vad allt går ut på egentligen.. Är nog mitt i en svacka, neråt. Tur att de brukar gå upp rätt så fort. Ska försöka ta igen mig i helgen. Jag vill tillbaka till Thailand, där var allt lätt, man kunde tänka och längta hem. Vad längtar man efter nu? Man står ju ändå kvar ensam. När ingen ser vad man behöver, jag skulle kunna leva som en utvecklingsstörd. Dem tänker inte alls så som jag gör nu, dem tar dagen som den kommer och ser inte allt så svårt. Det är ingen som kommer förstå mig, någonsin. Bortglömd kan man säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0