Jag klarar faktiskt inte av så mycket samtidigt..

Jag orkar inte med skolarbetet, man blir klar med ett så kommer det ett nytt.. Historia hemtenta, svenska nationella muntligt, social omsorg kompletering, bokläsning på engelska och sist men inte minst... Projektarbetet. Sen så sover jag antingen för lite eller för mycket. Varför är det aldrig perfekt nångång? 
Jag vill vara fri från allt arbete och bara vila en vecka eller två. Fast i och för sig, är det en trygghet för mig. Men två helger på rad skulle räcka.. När man åker hem efter skolan är huvudet helt slut och ibland är diket inte så långt bort. Förstår inte varför det ska vara så mörkt hela tiden, även fast det är mysigt ibland. Snacka dubbelmoral xD

I'm not a girl, not yet a women. All I need is time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0