Man lever ju iaf ända ut i fingerspetsarna..

Jaa, herregud. Jag är så enormt trött så jag vet inte riktigt hur jag ska orka med denna dag. Men det bästa som kunde hända, hände, historian inställd :D Så nu är det håltimme för min del fram till 10.

Jag tror jag lever på impuls, eller spårning som Annapanna säger :D Det är nog det nya inneordet "spåra" "urspårning" "spårning" osv.. Anna använder det flitigt om man säger så! ;D Sen är väl jag extrem med att verkligen leva upp till dem :D

Iaf så var jag med Annapanna igår, fika lite, kolla skolkataloger och umgicks bara :D Mysigt! Pratade om hur taggade vi är inför 2dra december och juldagen ;D Tror december kommer bli fyllemånaden NR1..!

Igår var jag och Fia till sundsvall :) Slösade en hel del pengar, som inte ens jag har än. Tack för lånet Fia :) Köpte lite grejor till rummet för att göra det mer hemtrevligt! Sen nån julklapp och några julklappar till mig själv :D
En helt ny outfit :D

Denna vecka ska också anmälningsavgiften betalas, vi åker till Kos, Grekland den 26 maj :) Ska bli grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0