Montag, new week.

Hej ;D Nu har jag precis kollat på paradise hotel med anna och fia, sjukt urspårad tjej jackie, sen världens tråkigaste sex, och han mummlar "fitta" när han kommer... xD Sen var även jag och anna på maxi och kirrade gravtest, urspårat! Automaten verkade inte vilja fungera! haha ;D Testet var negativt! Men sen när får anställda fråga vem man varit med, HAHAHAHHAHHA xD

Sen om 45 min ska jag se andra avsnittet av paradise hotel såklart, nu har dom mig fast..
På skolan såg vi en film, monsun bröllop, lite långdragen men bra :) Sen slutade vi och tog en singel på frasses ;D
Har också hunnit med att baka lussekatter, göttmoooos!

Living life, just like everyone should do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0