Snart helg, yeah

Ja, då har halva veckan gått. Känns som dom springer ifrån mig :) Idag skjutsade jag och Frida pappa till järvsö där han köpte en bil, en saab. Som inte behövs besiktas först augusti 2011, helt sjukt :D Sen skattebefriad. Varför har man inte en sån bil? xD
Idag fick vi pengarna från stipendiet också :) Sjukt nice! Behövs verkligen just nu.
Svenska nationella muntliga avklarat för min del, känns skönt. Nu är det iaf en sak mindre.
I skolan lärde jag mig lite mer om judar, kul.. HAHA. Känns så meningslöst allting inom OP nu, samma samma samma hela tiden.
Vi hade också möte om Englands praktiken :) Ska bo i samma värdfamilj som Frida och Thimper ;)
Det kommer bli sjukt roligt allting! :D 
Nu ska jag ta ett bad till Melissa Horn!

Cya,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0