tiden rinner iväg

och vart tar den vägen..?

Gratulerar Frida Åkerlund på din 18årsdag. På onsdag drar den ickevita perioden igång. Det blir, onsdag lördag onsdag fredag lördag! Det blir lite mkt om man säger, hoppas levern hinner med!
Idag far jag till bollnäs och firar syster, sen ska bror på operation imorn så ska jag vara följe med fia och han!
Man kan säga att jag är överlycklig bara för att missa en lektion med historia, fast ändå fick jag VG på hemtentan! ;D gryyiiimt!
Taggar mer tills på onsdag, för som sagt, obligatorisk närvaro då! Alltså, alla! ;D 

Kan hända att jag blivit förälskad i Johan Falk filmerna.. Tur att jag själv ska försöka ta mig in på polishögskolan 2011 :D ser framemot skiten! Liksom, leva livet. Göra något bra utav det medan man orkar och vill. 

My life is a puzzle, it takes a lifetime to solve it. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0