Vi skrotar toffelfredag tycker jag!

Jag känner en hel del inkörda människor.. Jag förstår bara inte hur alla kan pricka in samma fredag xD 
Så välkommen fredag och ensamheten! Fast jag gillart, men ändå antipojkvänner just nu! :P
En vacker dag ska ni få igen, smaka på samma medicin, då jag hittat min prins!
Men ikväll blev det svull och idol. Även att jag hämtade ut idolbiljetterna idag :)
Sen ska jag jobba imorgon! Det ska bli skoj, lite sjukt men men. Det var längesen.
Ska bara tat lugnt hela helgen, sen händer de nått impuls så fine ;D

Kommentarer
Postat av: Sköna sängen

Men jag ska vara med dig nästa helg jag så du slipper vara utan toffel ;) jag får väl lämna min hemma jag då :P

2009-11-14 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0