18 underbara år :D

Idag är det min födelsedag! Jag kan lova att det är min bästa födelsedag någonsin. Vart utgång på bockarna med Frida och Anna :D Förjävla grymt! Sen skulle jag sova hos Frida, men så hamnade jag nån helt annanstans på öster än där Frida bor.. Och Anna sov hemma hos mig i forsa xD Sen halv sju var jag väl framme hos Frida. Jag gick full till skolan. Sen nu väntar en underbar dag med bakfylla och allt sånt! Skön födelsedag. Den har innehållit allt man kan önska sig :) Jag drack upp 200 kronor och blev bjuden på en hel del! :) Vi slutade inte dricka först två. Så man får väl skylla sig själv.. Min kväll var iaf urspårad. Fast grym och uppskattad som fan :D

GRATTIS TILL KARIN SOM KLARADE UPPSKRIVNINGEN IDAG! Du är min stjärna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så mycket! <3 grattis igen

2009-10-01 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0