Godmorgon!

Det är verkligen en god morgon nu, jag mår på topp :) Har sovit nästan hela natten och jag är laddad! Alltså, lugn. Haha! Men magen går lite i vågor, ibland kommer de en stöt genom kroppen och påminner om vad som ska hända idag. Men om det skulle gå åt pipan är de bara att försöka igen. Gäller bara för mig att kunna hålla mig lugn! Vilken min personlighet är lite fiende med. Men iaf, så är jag vaken nu, precis duschat slut på varmvattnet och pappa kommer duscha kallt ;) Sen nu tänkte jag käka lite frukost, sen åka med till skolan med pappa och sen ner på vägverket och skriva klockan nio. Sen blir det en evighetsväntan till eftermiddagen! Då funderar jag på en donken! ;D
lycka till anna mikaela hildingsson. idag är det din dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0