Goodmorning sweden :)

Nu har tidskillnaden okat pa till sex timmar :P for inatt stalldes klockan bak en timma i sverige! Borjade lasa en bok igar, mias systrar. Den ar grymt bra och jag laser nog ut den idag. 400 sidor :D
Igar var vi till singburi, badade i poolen och sola, sa nu har vi fatt lite mer farg ocksa! Utan att branna oss. Imorgon borjar sista arbetsveckan, "HELO TEACHERS HOW ARE YOU TODAY?" haha! Det ska bli roligt att komma tillbaka efter tre dagars semester! :) Sen ska de bli skont att aka hem nasta sondag ocksa. Sa sjukt sugen pa tacos! :D Sen kora bil ar natt jag saknar!! Sen sa hoppas jag pa en annan sak ocksa, hoppas verkligen de blir saaaaa! <3
Pa tisdag maste jag ta ut mer pengar ocksa, bara nan hundring eller tva, for det ar verkligen superbilligt. Men vi var i baren igar och min ekonomiska plan sprack.. Hade en 20a om dagen, i svenska kronor. Det ar cirka 100 baht. For det kan man kopa cirka 10 laskburkar :D sa priserna ar underbar! Men nu svettas jag ordentligt, funderar pa att ga och ta en dusch, finns bara kallvatten i dom!

like a flower.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0