keep on doing everything..

SNART SÅ. Får vi åka iväg och inte göra ett skvatt av skolarbeten ;D för dom är vi klar med! THAILAND PÅ TORSDAG. SICK :D dock, har vi prov imorn.. Utvecklingsstörning. Ingen vet? orka :D
La ner pluggningen och sikta in mig på idol, gossip girl och one three hill ist :D Ska väl läsa igenom skiten innan jag somnar, om jag orkar.. Har mkt bättre för mig, som att packa till exempel. För imorgon ska vi käka på bockarna innan vi åker ^^, Sjukt gott! Även att jag gjorde klart engelskan idag, "second draft" i två uppgifter! Duktigt gjort. Sen har jag lämnat in utlandspraktikansökan också :D Sen historian klar, sen svenskan nästan förbered, iaf vet vad jag ska skriva om! :D

it feels OK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0