Körkort :D

Äntligen, nu behöver jag inte stressa mer, eller vara nervös! Det är så obeskrivligt så jaaa, jag vet inte! UNDERBART!
Uppkörningen gick bra :) skrivningen lika så 59 rätt. Men nervositeten vägrar jag göra om, de lovar jag!! På en gång efter så skjutsade Cecilia mig till skolan, där jag tog bilen hem direkt. Sen in till forsa och hämta paket med fia, sen in till stan igen, hämta pappa skjutsa hem han och sedan drog jag till Bollnäs till syrran och hennes familj :D Gick skit bra och jag lever fortfarande! :D Första mörkerkörningen ensam liksom :P Ska till körskolan imorn och ge dom nått som tack :D och nu ska jag sova ordentligt i natt för första gången på ett tag! 

OM EN VECKA SITTER JAG OCH KARIN PÅ FLYGET TILL THAILAND! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0