Monday, studentmössor <3

Ja, dagen började med ett besök på hälsocentralen. Gick bra, snart är astman borta! :D hoppas jag iaf! Sen fixa jag bild till körkortet och var på lindex och köpte after sun.. Sen drog jag till Frida, och fick mat där :D Sen dags för skolan. Vår lektion bestod av att prata lite om våra projektarbeten och programmet för några nior. Sen fika :) Sen drgo jag, karin och frida hem till karin och pluggade lite! :) Sen tillbaka till skolan vid fyra för att prova studentmössorna :D Nära, nääääära! Fast de är mer nära till jag och karin åker till Thailand, torsdag! Men först blir de lite avskedsmat på bockarna på onsdag :D Har prov också på onsdag, utvecklingsstörning.. Orka! Jag som inte har annat att tänka på om man säger.. Även att jag somnade halv sju igår, sov till halv åtta imorse. Gjorde klart historian (Y) då slipper jag den i Thailand. YIHAAA :D 

MÅSTE BÖRJA PACKA. orkar inte.. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0