omg, det börjar nå medvetandet nu..

Karin har precis om en halvtimme sin uppkörning! Jag fattar inte att jag själv har min på torsdag.. Det är sick. Sen gick brandlarmet på skolan idag, precis innan vi skulle kolla på film i aulan. Karin började fundera om vi skulle få gå in nångång, hon hade nämligen sina glasögon och ID inne i skolan, det behövs ju till körningen. Idag ska jag sysselsätta mig ordentligt. Så tiden går fortare, så jag tänkte övningsköra, äta tårta med Martina och Camilla och sedan kanske umgås med Frida om hon fick nån tid över :D Sen borde de vara sovdags, tror jag iaf :D Men ska inte gå och lägga mig för tidigt iaf. Som jag gjorde igår, då vaknar man vid fem och är utvilad.

Om en vecka och två dagar sitter jag och karin på flyget till Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0