Redan slut på helg, den sista i Sverige på ett tag..

Ja, vi summerar helgen som bra! Eller mycket bra :D Fredag vart det bowling, mat och hockey. Sen gnussa bil lite :D Sen igår vart de utgång med Frida :D Finast förfest hemma hos mig! Vi var fyra stycken plus chaufför! ;D Sen gick vi på stadt! Riktigt trevligt där, förutom att en viss Mattias spillde ut min drink :/ Fast var väll lika bra, annars hade man korknat! :P Sen buss hem, det är så bra att bussar finns! :D Sen kom jag nyss hem, städade lite och ska elda så jag kan bada! Sen ska jag ta tag i huvuvärken och plugga lite historia så jag slipper skiten i Thailand! För på torsdag far vi. :D

Time to go now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0