This week is going to be the best, I hope.

Min säng är numera utrustad med duntäcke och en sprillan ny bäddmadrass. (den var dyrare än själva sängen typ) Tack mats och fia för den! <3 Så sjukt skön, nästan i klass med Fridas! Jag borde sitta och tokplugga trafik hela veckan men jag orkar inte. Vet inte vad som finns kvar att lära..

Sen min dag började med en väckning halv sju, hade tid hos tandläkaren kvart över sju. Jag hade inge hål, tummen upp för de! Inte ofta jag går rakt igenom.. Sen drog jag till skolan och senare vid 10 kom min grupp och vi började jobba med alzhemier, vilken sjukdom alltså. Vi gjorde inte klart allt, för lite onödigt eftersom vi har mer tid för de imorn! :) Sen mår min fot lite bättre, förhoppningsvis är smärtan borta på onsdag. Har inte ens tålamod att hoppa på kryckor, även fast jag blev tillsagd att göra de! Jag ska ta mig i kragen och ordna de här. Ska ut och ha lite terapi i min bil nu tror jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0