At karins place

Just nu sitter jag hemma hos karin :) Hon sover, och jag fick stränga regler om att inte väcka henne! Så jag får lyda och sitta här istället. Men slår vad om att Eva är rätt sugen på att sitta vid farwille nu!
Hade en toppen kväll igår, var hemma hos kajsa med karin, ebba, elin, eve och tessa :D
Vi körde lite våghals, sanning och konka och jag har aldrig! Sen så sjöng vi en massa singstar, team hudik mot team delsbo! Jag tror team hudik vann flest ggr, men de va jämt ;) Sedan smällde vi alla i oss lite under ett kilo chips och två skålar med dipp, very nice!!
Precis som jag misstänkte, Eva kom nu och berättade att hon måsta skörda, då jag var klar vid datorn! :D
Ikväll blir det nog marknan med samma folk från igår :) Det ska bli roligt! Men skulle jätte gärna behöva gå på stan innan och hitta nå byxor! ;D

Men nu ska jag låta Eva sitta :D

Cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0