Åyeah, engagerad? nej.

Dagen började med programråd, jag bjöd på sockerkaka, det uppskattades iaf! :D
Sen skulle vi göra klart grupparbetet, jag karin och isabell. Ingen energi kvar, eller vad man ska säga.
jag är kär i robin bengtsson by the way! Sen åkte jag bussen hem, för underbart att jag lyckades stanna den, så jag inte missade den liksom. Sen kom jag hem och lagade en väldigt go middag, fläsk potatis och löksås! mumma.
Sen kommer pappa hem och hans fot är lika stor som en fotboll xD Så nu åkte han in till sjukhuset och skulle kolla upp den. Kan ju vara vad som helst, men en svullen fot utan anledning vet jag inte om man kan lita på. Så jag tvinga in han! Sen ska jag ta emot kjell som ska börja tapetsera mina rum. GILLAS! Äntligen liksom, ska flytta in i det ena rummet på onsdag iaf!
hur engagerad ska man vara?
Grattis Martina till körkortet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0