En riktigt trevlig fredag :)

Dagen började med skolan igår. Sen fick Martina & Frida impuls och vi bokade biljetter till Beck filmen! Riktigt braaa! Martina kom och hämtade mig och sedan skjutsade hem mig! Kom hem, kollade idol. Sen åkte jag upp till fia och hennes vintanter, dom hade vinkväll! Sen åkte de hem. Sen fick jag och fia världens impuls och åkte till stan vid tolvsnåret. Vi gick på manis och satte oss där 45 minuter, mer Marie^^, Sen kom vi på att de gick en buss 01.20. Men icke. 02.20 var det ändrat till xD Så vi gick in på bockarna och värmde oss. Dansade och hade väldans trevligt! :) Så fick vi buss sällskap! Och jag fick uppleva att dansa styrdans till dagens djmusik. Lite annorlunda faktiskt! När vi satt på bussen fick jag också höra "men jag vem du är, mikaela hildingsson" Det visade sig att han haft pappa i skolan för några år sen! Ett bevis på att Hudiksvall är litet, man kan liksom inte dansa med någon utan att de vet vem man är xD Alla känner apan, men apan känner ingen.

nu blire jobb.

Sen ikväll ska jag vara med syrran! lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0