Försöka går ju..

I'm trying.. Jag försöker göra om på bloggen, vilken vetenskap alltså! Får se ut såhär så länge, har varken tid eller ork att hålla på mer just nu! :D
Kan ju säga att det är tidsfördrivande iaf! Just nu vill jag ha mitt nya rum klart. Kjell skulle inte komma och tapetsera först nästa måndag :/ tråååååk. Jag vill ju bo där nere nu, nu, nu och åter NU! Skulle vara jäkligt skönt iaf! Så får jag köpa en ny soffa, spegel, sängbord, och massa smågrejs till :D Det är för kul! Sen såklart uppdatera min garderob eftersom den nya är mycket större. Men de får shoppas i Thailand! Nu ska jag läsa franska revolutionen, mumma! <3
take me on a journey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0