helgen in my heart

Den här helgen <3 Igår åkte jag för att umgås med Frida, var meningen att vi skulle mysa framför tv, bakis och grejer :D Men vi bestämmde oss för att tömma alla alkoholflaskor vi hade och tog en återställare :D Vi drog till södravägen och satte oss i lägenheten där! Jag spårade ur.. XD men grymt vare! Sen mot 1 halv två började vi gå hem till Frida för att sova. Hennes säng in my heart <3 Den skönaste säng jag någonsin sovit i!!! :D Sen låg vi i sängen cirka 13-14 timmar xD Tillochmed frukost där :D Massa vännertittning och bara mys liksom! Sen blev de hockey med martina. Kom precis hem, HHC vann såklart! :)

Imorgon åker jag och Karin till Sundsvall :D naaaajs. ååååm man säääjjjer xD
Det är en replik som jag gillar. "Det är inte direkt något jag kommer skriva i mitt CV"
Så sjukt skööööön.
PÅ TORSDAG FYLLER JAG 18 ÅR :D

Kommentarer
Postat av: Sköna sängen!

Jag gillar också min replik ;) Tack för en grym helg! :D

2009-09-27 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0