Jag kan inte fatta!

SNART ÅKER JAG OCH KARIN TILL THAILAND, HELT SJÄLV! Helt oförståeligt.

Dagen började med att jag övningskörde till körskolan för att sedan övningsköra för första gången sen den 12 juni. För nu börjar de närma sig körkortet! :D Sen blev jag avsläppt på skolan. Vi skulle se en dokumentär "peace one day" äre ju idag, ingen aning om att det var en internationell sådan dag idag. Men nu vet jag! Sen gick jag och Karin ner på stan för att ta vaccinspruta nr 2. Jag har fortfarande lite ont i armen, kan ej böja den utåt. Klen man är! ^^ Sen gick vi på museumet, "spelar roll" utställningen. Inte så roligt.  Sen vart det sibylla, sen möte med IFO. Orka social omsorgskursen :P Sen fick jag skjuts hem av Martina :D Hon är bra goo! Sen när jag kom hem, vart det oskyldigt dömd tittande, jag som behövde plugga.. Sen skulle fia ha mig hem till sig. Plocka svamp, vilken lycka, naaat. Hittade ju ingen. Sen redovisade jag allt jag kunde inför historia provet. Jag kan egentligen inte så mkt. Jag orkar verkligen inte heller. BLÄ! Sen nu sitter jag och väntar på sockerkakan vi bakade som pappa ska ha imorgon inför han och hans arbetslags kolbullekväll. Skulle lätt kunna sova nu.


JAG VILL TILL SUNDSVALL :D



JAG VILL KÖRA SKOTER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0