Kan inte dagarna bara gå lite fortare?!

Nu vill jag ha min födelsedag, tack!

Idag har dagen bestått av massa dryga lektioner, först historia sen engelska b och sist men inte minst OP. Sen skulle jag gå till körskolan, men fastnade en liten stund på bygg för att hjälpa fia att lyfta färdigmålade brädor! Men sen klarade jag hela teoribiten återigen. Vad ska man plugga på mer?! Det finns lite för mycket tid nu känns de som! Ge mig körkort nu tack! Sen nu blire käk och sedan fika och fotoinsättning uppe i 107! För det är ju dags att kartlägga alla foton som knäppts under bygget :D Jag övningskörde idag också, med pappa. Både till och från skolan! För taggad..

OCH IMORN SKA JAG KLIPPA MIG OCH SEDAN ÅKA MED KARIN TILL SUNDSVALL OCH HÄLSA PÅ FREDDAN :D
Det ska bli rooooligt :D

Hajdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0