Karin gjorde min dag!

Karin min älskade Kullgren har verkligen gjort min dag idag :D Och jag tänker inte berätta varför. Det får ni gissa på hur ni vill, använd fantasin!

Men däremot kan jag berätta att mitt rum är klart, och snart det andra rummet bredvid! Mitt tvrum! Det har blivit så fiiiiint :D Har även varit väldigt finurlig idag! Jag hade för mkt grejor, och för lite plats. Då tapetserade jag två banankartong lock, för att kunna ställa dom ovanpå garderoben, så de smälte in och kan stå där föralltid typ! Riktigt stolt. Skolan gick bra idag, minns inte ens vad jag gjorde så, då måste de varit rätt så lungt. Eller jo, vi bakade negerbollar! Riktigt nice! :)

Ska snart kolla på andra avenyn, kollade aldrig klart igår. Sen ska jag se idol på datorn också, har haft fullt upp så jag hinner inte med! Imorgon är det redan torsdag, veckorna går väldigt fort :) På lördag ska jag jobba för första gången sen i somras, ska bli roligt :) Komma igång med min varannan lördag igen! Fast åker ju till Thailand så det krockar lite där, synd! Fast jag är SÅ värd en utlandsresa. Jag tror Karins mamma Eva börjar bli nervös :D Men det är såklart inget att oroa sig för, jag och Karin i Thailand, vad kan hända liksom? :D



en gång i tiden var man full, välkommen åter fylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0