Mina dagar gör sig själv..

Jag tror Karin får dagens eloge med. För hon gör min dag varje dag :D It's underbart!
Appropå min engelska, läxan. Pust suck och stön! Orkar inte..
Skolan började med en mycket slitsam OP-lektion, sen drog vi på Amandas och bjöd oss själva på en Pizza! Tack Martina för skjutsen :D Sen vart det tillbaka till skolan och jag och Karin tog tag i stipendiansökan. Vi fick mycket beröm så den börjar bli klar :) Lite småfix kvar bara! Känns mkt bra! Sen gick jag och Karin ner på stan och hon handlade en ny finan T-shirt till fotograferingen imorn :D Tråkigt att ha fotografering 15:15 imorn. Fast jag har historia då, så för mig är det JIPPI :D 

Och vet ni, JAG VILL ÅKA TILL SUNDSVALL!

Mina rum är så gott som klart, småfix kvar bara! Utsmyckningen liksom ^^,

I like it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0