Ny vecka, nya möjligheter.. eller hur det brukar låta!

Måndagar gillas (Y) jag behöver inte ens ställa klockan för att hinna i tid för skolan, jag vaknar helt av mig själv liksom! Men känns lite onödigt att åka till skolan för en lektion.. Men det är bra eftersom det är tisdag imorn=Historia. Jag hatar nog den kursen. Visst den är nyttig, men sjukt jobbig! Inatt åker fia utomlands, packa ner mig?! :D
Tänkte åka upp och hjälpa dom och plocka in lite ved innan hon åker, för jag är ju så snäll av mig nu för tiden ;)
Imorse innan jag åkte till skolan kollade jag på high school musical 3, gryyym :D bara för att jag gillar sånna filmer ;D Och igår kollade jag på camprock, Jonas brother, grym! :D Och imorgon blir det spinningpass på kraftvalvet och sen idol och andra avenyn ;) FETT MED LIKE <3
Bye!
Finalen i år med hoppas jag :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska med! :D

2009-09-07 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0