SNART HELG

Men först, världens drygaste dag imorgon! Igår var jag med karin till sundsvall, till freddan! Sen åkte vi hem, freddan fick nog en aning panik när vi skulle hitta till tågstationen, men de löste sig det med :D "BRÖSTHÖNA" me like!
Sen idag hade vi prov, sjuuukt tråkigt! Men jag tror det gick superb (Y) Det brukar oftast göra de på OP.. Sen drog de igång med projektarbete, vi ringde till Thailand och prata engelska över telefon med en Thailändska, inget att rekommendera! "AA HELLO" var de enda hon sa typ. Så då bokade vi ett nytt fräschare hotell :D Idag är det exakt 4 veckor till jag fyller år, 5 till uppkörning/uppskrivning och 6 till Thailand. Så om 6 veckor idag sitter jag & karin på flyget! :D SKA BLI LOVELY!
Ska man orka ta tag i historia läxan också?! blää
sjukt skönt bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0