Stjärnorna

Jag skulle aldrig stå ut att vara arbetslös mer än två dagar, MAX! Jag skulle varken ha naglar eller hår kvar om jag måsta gå hemma och inte göra nått alls. Helt sjukt xD Visst, det är skönt att vara ledig ett tag, men jag vill ha saker att göra :D Igår åkte jag och pappa till stugan och sov där, basta kolla fotboll och idol. Såklart fick kissen följa med också :) Sen kom pappa med donken lunch till mig idag och sedan åkte vi hem! Måste bara tala om hur vackert det är med stjärnklara nätter. Jag tror jag skulle kunna stanna tiden bara för att ligga och glo upp i himlen! Idag är det exakt tre veckor till min dag :) och fyra till körkortet, förhoppningsvis! 5 till Thailand! Allt händer samtidigt och det känns för underbart att ha nått att se framemot! :D
Jag kommer aldrig komma över något, jag kommer bara lära mig att leva med det!
Nu har jag läst sista kapitlet och jag stänger boken på egen hand.
Även fast jag ibland kommer öppna boken igen, och läsa lite på första kapitlet så går det bra!
Att kunna ligga där på bryggan igen och se på stjärnorna, ensam.
Tack! You made me to who I am today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0