Sundsvall, UBK och allt däremellan!

ALLTSÅ SERIÖST, jag är så nervös att jag inte kan sitta still!! Det är för nära till allt nu. Spola fram och se till att jag klarar körkortet! : D 

Igår var jag och Karin till sundsvall :) Umgicks med Fredrik och Nicklas! Riktigt trevligt, förutom att vi måsta kliva upp klockan fem imorse för att åka hem. DET ÄR KALLT UTE!!!! Sen idag på skolan var jag helt slut. Sen när vi var på tåget kom jag på att jag hade UBK idag, kul att ha de när jag är helt slut. Men det gick bra, fick avboka en av lektionerna! MEN... Jag blev inte godkänd xD Någon har dubbelmoral.. haha. Jag körde på fyran över järnvägen och var felplacerad vid en vänster sväng. Men ändå en avbokad lektion, jag tror de går bra! Men det skakar i händerna...
JAG VILL HA LÖRDAG, TORSDAG OCH ALLT! Shit. 

I'm HAPPY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0