VILKEN JÄVLA KVÄLL.....

Alltså, jag vet inte ens vart jag ska börja!! Men vi försöker börja från början..
Jag satt på historia, skrev sms med Anna. Vi var övertaggad. Skulle gärna haft en heldagsfylla igår!!
Så åkte vi och fixa sprit av florentin, sen vart de en snabbgöraordningsvisit hemma hos mig. Sen vidare till Martina för att käka tacos! Mycket uppskattat och gott! :D Sen skjutsade Martinas mamma oss till wiken, tack för en urspårad förfest (Y) :D wiken stupade innan andra halvlek!! Sen åkte jag Anna och Frida i bagageluckan på frasses bil. Jag trodde seriöst att jag skulle kvävas. xD Sen var vi framme på festen. Klockan vart knappt halv nio när vi kom dit och de var grymt mkt folk redan då.. Alla visste redan att kvällen skulle spåra ur. Tillochmed jag spårade ur... xD Festen i helhet var grym! Jag lekte också djungelkvinna, för i kohagen gick det vilt till och min mobil fick ben för nån kvart! ^^, Innan jag kom in i hagen tog jag tag i stängslet med båda händerna. LYCKAT MED STÖTAR PÅ FYLLAN xD Sen när jag skulle gå ut igen, samma procedur.. Fast denna gång utan att jag skulle känna om de var ström, i ohappa. Men jag hittade iaf mobilen. Efter min vandring i kohagen var allt folk borta xD. Sen kom polisen och ambulansen och allt spårade ur, sjuuuuuukt! Fick skjuts hem av florentinarna, uppskattas! :D

Hela morgonen har jag och anna sagt "fy fan va urspårat" Den kommer nog sitta i ett tag! :D
BAKFYLLAN ÄR SÅ JÄVLA SKÖN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0