Äntligen känner man sig som en människa igen!

Helgen blev rätt hård på min och Johannas lever. Campingen blev en succé! Lördagen var en såndär dag med bara massa flyt; Jag hittade mitt körkort, drickan stod kvar i kylskåpet, Johanna hitta sitt solpuder och borste, solen lyste efter regnet som kom när vi begav oss med "husbilen" och vi blev bjuden på inträde på memento och kvällen var sjukt grym! Bara bra musik och två lyckliga brudar! Ska definitivt göras om. Campingen avslutades på möljen i söndagssolen sedan kinamat, mums! Sedan mot kvällningen tog vi en glidare genom stan i jakt på skor.

Sen nu inatt sov jag som en kung, med mitt nya täcke med värmesgrad 5, som jag köpte på Ikea när vi var där och käka och borsta tänderna, HAHA. Campingfolket.. Sedan har jag varit lite aktiv i hemmet med tvätt, disk och dammsugning. Belönade mig själv med att beställa hem lite vårkläder och ska troligen in till stan och leta efter ett par skor. Sedan börjar jag jobba klockan tre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0