Dags att dra sig hemåt

Undra hur många gånger jag hörde att vi skulle åka hem imorgon från Thimper och Frida imorse! Det var ganska underbart att bara ligga och slöa medan de gjorde sig klar för att gå till jobbet (före klockan sju). Sen när de dragit tog jag mig en dusch och packade de sista, min väska väger 19½ kg. Min handväska väger runt 8 kg. Jag som ville köpa en body lotion från the body shop, men tveksamt om den får plats. Kanske får ordna på annat sätt, t.ex. lägga i de andras väskor då de har cirka 3-5 kilo över ;D

Imorgon klockan 7 ska vi vara vid milbur busshållplats, ska bli så skönt att komma hem! Tråkigt dock att man missar allt party med alla gamlingar hemma, kommer väl lagom hem till städningsdags, haha!

Praktiken har iallafall varit bra, lite jobbig ibland men enligt utvärderingen har jag gjort ett excellent work (: Fick även massa påskägg, ett skitstort gjort av chocklad som det stod "Thank you Mikaela" på. Så himla söta! Även ett malteasersägg + påse. Snacktime för mig på bussen, får liksom inte plats i någon väska.















Så imorgon klockan 9 på kvällen är vi hemma, om allt går som planerat. Men man kan ju inte lita på SJ. Sedan på lördag ska jag jobba lite på ica, sen kvällningen kommer spenderas med Anna och Michaela och något gott att äta. Förfest hos Stina, sedan utgång! Kommer bli awesome (har nämligen några vinflaskor i väskan som väntar på att drickas upp).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0