Fredag och helg, med jobb..

Ja det blir praktikjobb i helgen, fast rätt sköna tider ändå. Lördag 9-15 och söndag 15-21 så man hinner ju med fest där emellan såklart ;D Igår var jag på intro, sjukt nice jobb! Ska fortsätta med intro på måndag och tisdag. Sen är det sista veckan med praktik nästa vecka! Tråkigt att gå tillbaka till skolan, har precis börjat vant mig vid jobblivet, men efter studenten får man väl de lika bra antar ja ;) Tjäna pengar och glassa som fan! :D

Onsdagen slutade ju inte riktigt som jag tänkt mig men okej, jag överlevde. Vart ju fest med Johanna ändå, impulserna gillas. Det var sjukt kul :D Alltid dessa spontanutgångar som är bäst ändå.

Ikväll blir det grillat med familjen, gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0