knulla bör man, annars dör man

Eller samma sak som att jag vill flytta och hitta mitt drömjobb och karl! Eller åtminstone få hem Johanni.
Jag ska sluta ha sex, dricka alkohol och bara jobba och tvätta bilen istället.

Jag vet, jag ljuger. HAHA jag behöver hjälp.

Idag tvättade jag iaf pappas och min bil, sen mitt rum för någon dag sedan. Sen ska jag sätta upp alla vackra tavlor på järngänget i mitt sovrum. Det är ju ni som får mig att le (och sex). Idag tänkte jag skriva typ exakt vad som kommer upp i mitt huvud.

Okej, JAG SMÄLTER. Jag lyssnar på världens bästa musik och bara längtar efter sommar. Ett stort glas med vin skulle inte heller sitta fel en solig dag som denna. Men det som skulle göra dagen perfekt, ÄR JOHANNA (och sex).


Ser ni, min hjärna har kortslutning. Tack och hej.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha kåta jävel!! fast dä vet man ju!

2010-04-17 @ 11:54:52
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0