när allt är som det ska igen

Nu är nästan allt som det brukar :D äntligen. Förutom praktiken då, men den trivs jag på, väldigt mycket! I onsdags var det utgång, Johanni vart full som en överpoppad kastrull ;D Men så ska de ju va! Och igår var jag på besök i Forsa, där jag ska jobba i sommar! Sen blir det intro nästa vecka och veckan där på, ska bli kul :) Det händer så mycket hela tiden nu! :) Imorn ska jag jobba också, skönt att få lite pengar! (:

Ikväll blir det planering inför morgondagens camping med Johanna, INGEN VET xD
Vi ska ta vårt pick och pack och dra till Sundsvall för att festa, med våran "husbil". Ska bli så otroligt jävla grymt kul ;D Något nytt för en gångs skull, haha!

Men ett citat som jag inte kommer kunna glömma; "Jag lägger den här stenen här jag, så jag kan komma och gå som jag vill" I sammanhanget på ett hotellrum där en främling följt med lite för långt och kom sedan tillbaka med en ganska stor sten och säger sådär. Jag bara dör! xD

Även min och Johannas underhållning igår, vi skrattade så det värkte i magen och ryggen, vi körde runtruntruntrunt med bilen..... xD

Men hörs yao.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha äntligen har du fått träffa din idol sten mannen också det var väl det bästa som hänt dig på länge ;) Haha runtruntrunt! :D:D Håller på och packar för campingen jag :D

2010-04-17 @ 11:59:16
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0