push it to the limit

Tog mig en lite sovmorgon idag, tänkte jag kunde börja tolv på praktiken istället så slutar jag lagom till sex samtidigt som Johanna. Ska nämligen träffa henne idag, äntligen :) Veckan har varit så full med aktiviteter för min del. Hinner inte ens med Lost.. Ingen ordning alls. Idag kommer även Anne-Charlotte på besök till praktiken, hoppas jag gjort bra ifrån mig, haha (: Hamnar troligen i vikariepoolen sedan när praktiken är över både i stan och i forsa! Bara vänta på smsen om jobb :D Imorgon sägs de vara sista april, och vi ska vara järngänget tror jag, om jag inte uppfattat allt fel (så lite tid har jag haft den här veckan). Så då blir vi nog hemma hos Michaela på blockvägen först, sen tar vi oss dit vinden för oss. Sen är jag ledig ända tills på onsdag nästa vecka ;) Helt jävla grymt!!!! :D

Men nu ska jag åka och fixa en lunch låda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0