snart så

Första dagen på praktiken i Sverige avklarad (: Gick ju finfint de! Härligt jobb måste jag säga, helt fantastiskt hur man börjar se allt med andra ögon! Imorn ska jag jobba kväll! Ska bli skönt att sova ut (som vanligt). På natten till onsdag kommer älsklingsjohanna hem! ÄNTLIGEN!!!! <3


Även att jag, pappa och Kjell var och hämtade Michaelas toalettdörr idag, eftersom hennes lägenhet ska besiktas nästa tisdag.. Nån IDIOT slog ju ett hål i dörrjäveln under en av de underbara festerna! Så nu ska dörren målas, efter att jag spacklat (sjukt stolt). Jag är faktiskt rätt händig nu för tiden.. Iaf hemma hos Michaela :D

Sen en sak, skulle kolla på en film på voddler, familje/barn film, men vettefan de alltså, sex och droger utav fan. Man kan ju inte kolla på film utan att det rycker någonstans..! DÖR xD

Jag bara avgudar serien Lost nu.... Som besatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0