Varför?

Det är en ganska bra fråga. Jag tror dock den är omöjlig att svara på!

Jag gick ut på bockarna i onsdags med Martina och hennes kompisar :) Det var skoj. Tills min älskade Anna fick reda på att hennes mamma var sjuk. Jag fick ångest och gick och spydde. Jag hade då ingenstans att ta vägen, för Anna hade nycklarna till Michaelas lägenhet. Jag drog hem före klockan 22. Men som tur är har man ju vänner som ställer upp när allt är kaos. Tack Marcus! Sedan igår skulle det handlas och sånt tills ikväll, studentmiddagsprövning. Jag var inte direkt pigg. När jag kom hem gick jag och la mig ganska direkt för kvällen, runt klockan fem. Sen sov jag tills nu, känner mig fortfarande helt slut i huvudet och är rädd. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller hur man hanterar det här.

Men jag finns här Anna, dag och natt! <3



Och Johanni, kom hem nu va! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0