bajsdag

Idag har det bara varit jobbigt att vara vaken. Jag är sjukt besviken på mig själv. Men jag ska fan sluta klaga.. Liksom vem klagar över att få ett G i en kurs, jo JAG. Det är så sjukt! Jag fick därför svulla ner mig med donken och massa annat skit idag! Jag som trodde att den här dagen, den enda torsdagen jag inte var bakis skulle bli bra, men icke! Sen finns det så sjukt mkt jag vill få ur mig men det spelar ju ingen roll om jag skriver här, svårt med gensvar om man säger så. Jag gräver ner mig ett tag med The OC och blir en soffpotatis.



HÖÖÖÖÖRS HEJ. skulle vara skönt med någon att prata med en stund!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man har såna dagar ibland.. Men jag lovar dig att det känns bättre sen. Och du vet att jag alltid finns <3 Älskar dig!

2010-02-19 @ 00:00:46
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0