Då hoppade jag över Januari och gick rätt till Februari

Det har gått så sjukt fort och mycket har hänt :) Vet inte om jag står på båda benen eller om jag svävar. Var iaf iväg på en kryssning som vi klurade så sjukt på. Vågar inte ens tala om detaljer.. haha! Men just nu är jag påväg att bli sjuk igen, inte så roligt. Men onsdag blir det en utgång vilket fall.

Var i sthlm i helgen hos mamma. Lite lätt rastlös efter allt hit och dit under hela januari :P
Vi lyckades ju träffa rätt dag att åka på kryssning iaf, snöväder in my heart, naaat.
Sen har ju Johanni fyllt 20, sen söp vi en måndag och typ alla andra helgdagar :P Sjukt lite pengar kvar, sjukt värt alltihopa. Men nu vet jag inte vad vi har att se framemot under februari, för vi åker inte till sthlm på modelldagen först den tredje mars. Sen åker ju jag den 13 mars till england, sen drar johanni iväg och allt kommer bli jobbigt :P Men då blire dubbelt så kul att träffas sedan en månad senare och bara ha en massa nöje i skallen..
Men men, livet flyter på med några vägbulor. Vi kör över dom och stöter hela tiden på nya. 
Det kommer som det kommer.



Kommentarer
Postat av: Johanniiiiii

Sjukaste månaden ever! Men så jävla värt det :D Älskar dig <3

2010-02-09 @ 18:11:15
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0