söndag, vilodagen nr 1 :)

Jag förstår inte hur min kropp hänger med efter allt som hinns med när Johanna är i farten ;D I fredags var järgänget hos Johanna och käka tacos! Sen drog Michaela och Anna, så kollade vi på film med Jompa ;D
Tog en nattlig tur till söderhamn för att hämta Johannas faster Anna.. Pappa fick vänta en timme på mig i stan, haha! Inte så snällt, men men. Sen i lördags var vi ju övertaggad som vanligt!! Men ngt som inte händer så många kan ju vara bussresan hem, först såg jag pappa, sen kom brorsan!! xD Sen Victors kommentar "Det är den roligaste bussresan jag vare med om" Sen så säger Johanna, men vi är ju bara vid apoteket! xD Liksom åkt nån minut, hahahhahahaa! Så sjukt kul! Sen imorse var det nära döden upplevelse på skotern när Victor skulle skjutsa hem oss, vi åkte liksom på vatten xD Johanna var SJUKT rädd. :D tur att vi lever. Tänk rubriken "Två festklädda tjejer och en kille drunka efter en skotertur".. Men nu ska jag se klart OC sen imorn blir det kastrering för Pontus!




Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA Victors kommentar! SÅ sjukt roligt! Och seriöst jag hann tänka asmycket när vi satt där på skotern, trodde seriöst att vi skulle dö! ^^,

2010-03-01 @ 15:39:55
URL: http://visslajohanna.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg du har :D Allt bra med dig :) ?

2010-03-01 @ 16:04:16
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0