Det är över nu..

Skolan har satt sina sista spår i mitt liv, iaf från bromans sida. Förutom de kurser jag kommer göra där ett år framöver :) Nu har jag jobb 12 månader med finfin lön och studenten nästa vecka, bra vänner och 13 MVG 12 VG och 1 G. Inte för att skryta men fyfaaan va stolt jag är över mig själv :D Igår vart det glida lite med Johanna, var hos henriksson och sedan drällde vi på stan och bockarna, hon fick sedan låna min bil eftersom jag firade min sista dag på manis efter skolan.. Men lite sorligt är det, kommer sakna klassen ändå! Hoppas man inte tappar kontakten med alla iaf. Ikväll blir det party på hög nivå för mig, kan jag lova! Ska värma upp inför studenthelgen och roadtrip-veckan därpå med Johanna. Ska dricka smultronvin, sjukast gott.

Min dator mår dessvärre inte så bra och funderar att ta tag i en formatering i veckan, om jag hinner. Den låser sig typ hela tiden, vilket orsakar psykbryt.. haha!

Och mitt i inlägget dog datorn och nu är den nyformaterad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0