Förberedelserna börjar dra igång

Ja, idag har jag börjat städa lite och pappa ska komma hem och klippa gräsmattan så vi kan sätta upp partytältet imorgon. När Fia slutat jobba ska hon komma och hjälpa mig att plantera lite blommor :) Måste även köpa present till min mor och syster som fyller och fyllt år! Imorgon blir det också storhandling och torsdagen består av matlagning. Sedan kommer Johanna och sover med mig, förhoppningsvis ska vi knäppa lite kort och på morgonen ska hon sminka min inför min stora dag. Börjar krypa lite i kroppen nu faktiskt, ska bli så underbart! Sedan börja jobba och tjäna massa pengar, känna lite pengarlycka.

Varför stjäl man någons hjärta fyllt med kärlek, sedan drar utan att lämna tillbaka det? Dålig stil alltså.

De säger att det tar tid, men den tid det kommer ta är nog den tid jag har att ge livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0