Impulsernas kungar

Helgen gick lika fort som vanligt. Jobbade min allra sista dag på ica, tjänade extra mycket för jag jobbade heldag. Senare begav jag mig hem till Johanna och gjorde mig klar, sen vidare till Bella. Sen förfest där och sedan där ovanför länsförsäkringar, sen in på stadt och ta stämpel, gratis innan 11! Gjorde bara av med 50:- hyffsat lyckat! Efterfest och återförening dagen efter med donken, (fan att dom inte hade bytt färg på glasen). Drog sedan på eftermiddagen på morsdagmiddag hemma hos Johannas farmor & farfar, grillat! Sedan fick vi nån impuls och drog till mamma i stockholm och gick på grönan igår, sjukast kul :D Käka langos och massa flöt, gött! Sedan vidare till Michaela som fyllde 21 igår :) Kom hem nångång vid halv ett inatt, så nu har man legat i.. Sov tills nu typ och idag ska jag städa bilden, plugga och kolla på lost med Michaela ikväll (får se om jag hinner städa mitt rum också, sjukast tråkigt) :P

Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0